Tidak Ada Orang Di Rumah, Anjing Ni Tidak Dibenarkan Naik Atas Katil. Lepas Tuan Balik Rumah Lihat Rakaman CCTV, Nak Marah Ke Tak? Lihat Anjing Tu Seronok Sangat.

Lihat anjing tu seronok sampai.. Anda boleh scroll ke bawah untuk tonton video terus.

Anjing adalah hawian yang banyak orang akan pelihara kat rumah. Berbanding dengan kucing, anjing lebih taat kepada tuan. Kalau tuan tidak ada kat rumah, anjing pun tidak akan lari ke tempat lain dan akan tolong tuan jaga rumah. Kalau ada orang yang tak kenal cuba nak masuk rumah, anjing lah yang pertama akan mempertahankan rumah tuan. Berbanding dengan kucing, pasti kucing akan lari dulu kan.. hahaa

Walaupun anjing dan kucing mempunyai sikap yang tidak sama, kucing masih pandai tolong tuannya tangkap tikus. Kalau anjing dan kucing pelihara dalam rumah yang sama, ada yang akan jadi kawan baik, tapi ada yang cam musuh jer selalu bergaduh. Memang tidak faham apa yang difikirkan oleh haiwan-haiwan nie. Pelik juga kan?

Apa-apa pun, jom tonton video di bawah. Tidak ada orang di rumah, anjing nie tidak dibenarkan pergi atas katil. Lepas tuan balik rumah lihat rakaman CCTV, Nak Marah Ke TAK?? Lihat anjing tu seronok sampai.. Saksikan!

Sila tonton video:

(Visited 299 times, 1 visits today)