Kulit Yang Kusam Pun Boleh Berseri Dan Lebih Anjal. Minum Je Ni..

AWET MUDA DENGAN DUA BAHAN JE.

Setiap pagi dan sebelum tidur kan, ni lah rutin harian Kekna taw. Ye lah kos dia tak ada lah mahal kot dengan dua bahan ni beli dan nak minum hari hari pun boleh.

Air ni kan walaupun mungkin nampak macam biasa biasa je kan bagi korang tapi kalau korang konsistenkan minum, korang boleh elakkan penuaan.

Senang cakap dia anti aging lah. Kulit korang yang kusam pun boleh berseri seri dan boleh anjalkan kulit. Sebab tu lah nampak glowing cantikk je kan.Tak payah dah nak cucuk botox, minum je lah air ni. Jimat dan sedap gilerr.

Meh Kekna nak tunjuk cara buar air yang sedap ni dengan mudah je pun sangat.

Dua bahan yang mudah sangat korang boleh cari kat pasar tu ha.

  1. Nenas yang dah di potong kecil kecil.
  2. Air perahan lemon

Nenas tu kan masukkan air sedikit, kisarkan sampai hancur dan lepas tu masukkan perahan lemon tu kan dalam nenas tadi. Sejukkan dalam peti ais dan boleh la terus minum.

Senangkan. Siapa cakap nak cantik cantik kena guna modal besar kan. Minum je lah air jus ni hari hari. Selamat mencuba dan jangan la lupe #SHARE ye untuk kengkawan yang lain sama sama nak cantik juga.

Kredit : zana mokhtar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. TQ

(Visited 153 times, 1 visits today)